donderdag 5 maart 2015

Kerstkaart - week 10


Hallo allemaal,
vandaag alweer de laatste dag van deze challenge.  Kerstbomen in de hoofdrol.
Sylvia en ik hebben weer een voorbeeldkaart voor jullie gemaakt. Ik heb dit keer een lange kaart gemaakt met daarop 1 kerstboom.
Maar dan wel een hele grote! Het papier is van Graphic45. Het stempeltje van Scrapberry's heb ik met silver embossingpoeder gemaakt.
Nog een paar kerstballen in de vorm van wat plakpareltjes en dan vind ik hem eigenlijk wel af.
Doen jullie allemaal nog gezellig mee? Jullie hebben tijd tot vanavond 23:59 uur.

 Lieve groetjes, Monique




Goeiemorgen, vandaag mogen Monique en ik een kaart laten zien. Omdat de challenge nog loopt tot vanavond 23:59 uur heb ik weer een kaart gemaakt met zoveel mogelijk bomen. Met alle bomen op het designer papier is dat wel goed gelukt :) Fijne dag allemaal!
Meer informatie over mijn kaart vind je op www.sylvia-mijnblog.blogspot.nl.
 



De kaartjes die mee doen met de wekelijkse deelname, mag je in een reactie hieronder linken. De challenge mag je linken in de sidebar. 

19 opmerkingen:

Margo zei

Superleuke kaarten !
Ik doe ook weer mee !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Leuke kaarten, Sylvia en Monique. Mijn kaartje staat ook weer klaar!

Freubelmina zei

Leuke voorbeeldkaartjes! De mijne staat er ook weer bij,ik vond het thema toch best wel weer moeilijk maar het is me toch weer redelijk gelukt. Ik zie rechts in de balk m'n blogje wel vermeld maar heb er geen foto bij staan net als bij de andere blogjes,iemand een idee wat ik daaraan kan doen,zal wel iets met m'n instellingen te maken hebben denk ik,maar wat? Fijne dag allemaal.
Gr. Wilma

Gina zei

Goeiemorgen ! Ik had al een kaartje met kerstbomen geplaatst. Die staat al in de side bar. Ik heb nu vandaag opnieuwe een kaartje op mijn blog geplaatst - ook met kerstbomen :)
Ik weet alleen niet of ik dat nu nog ergens moet linken? Hij verschijnt wel in de blogposts hiernaast. Groetjes, Gina

Ingrid Reyners zei

Hoi gina, als je nog eens met de challenge mee wil doen mag je hierlangs linken, anders mag je in een bericht hier je link even neer zetten, dan komen we langs. Groetjes Ingrid

Ingrid Reyners zei

Waarschijnlijk heeft dat inderdaad met je instellingen te maken, als je wil mag je de link van je kaart nog even hieronder neer zetten, gewoon in een bericht. Groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Goedemorgen dames,
Leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, ik mijn kaart voor de challenge ook geplaats,
groetjes, Ans

Yvonne zei

Leuke ideetjes hebben jullie weer gemaakt dames.
Ik heb mijn kerstbomen-kaart gelinkt hiernaast.

Groetjes,
Yvonne.

Trijntje zei

Hoi Wat een leuke kaarten. Bomen zijn altijd leuk op de kk. IK heb mijn kaart voor deze week ook volgens de uitdaging van Kerstbomen gemaakt zoveel mogelijjk.... Groeten Trijntje

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaarten weer dames!! Ook ik heb me bezig gehouden met kerstbomen.. En heb mijn linkje ingevuld!! Groetjes, Yvonne

Misseke zei

Prachtige kaartjes hebben jullie weer gemaakt Dames - supermooi!
'k Heb ook kerstboompjes gebruikt op mijn kaart en heb mijn linkje toegvoegd.
Groetjes,
Misseke

Diny zei

Prachtig dames....twee heel verschillende....maar allebei heel erg mooi.
Ook mijn kaart staat er inmiddels op.....met heel veel kerstboompjes!
Groetjes Diny

marian zei

Hallo, Ik zie weer erg mooie kerstkaarten voorbij komen, ik heb ook nog een tiende kaart geplaatst voor deze week.
Groetjes van Marian.

Grietje Jansen zei

Ook ik doe weer mee deze week me een kerstkaartje, maar de challenge heb ik helaas weer gemist.
Pfft toch eens beter opletten, want had het toch nog gelezen ook.
http://hetbanterhobbyhoekje.blogspot.nl/2015/03/52-weeks-to-christmas.html

martina's kaartjes zei

ik doe niet mee aan de challenge, maar heb een leuke kaart / doosje gemaakt. Als je zin hebt om eens te komen kijken, altijd welkom !
http://martinaskaartjes.blogspot.be/2015/03/elke-donderdag-een-kerstkaart-52-weeks.html
de voorbeeldkaartjes mogen er alvast zijn, heel erg leuk !
bedankt voor alles,
grtjs,martina
x

Suzan zei

Ik heb mijn kaartje voor week 10 op mijn Blog gezet,
Groetjes Suzan

Wies zei

Mooie voorbeeldkaarten Monique en Sylvia.
Groetjes, Wies

Wies zei

Oh ik zie net dat je de link naar je kaart in je bericht moet zetten. Hier is ie: http://wiescreablog.blogspot.nl/2015/03/kerstkaarten-2015-kaart-12.html

Papierkram zei

Ich habe wieder eine Karte zum Thema Weihnachtsbaum in meinem Blog.
Hier könnt ihr die Karte sehen.
http://bastelnamspelunkenturm.blogspot.de/2015/03/weihnachtskarte-52015.html

LG Beate