donderdag 19 maart 2015

Kerstkaart - week 12


Je zult wel denken: zijn we net blij dat het voorjaar wordt en dan kom ik met een kerstkaart met sneeuwpop.... Nou ja, http://52weekstochristmas.blogspot.com gaat gewoon door dus de (bijna) wekelijkse kaart is weer klaar.
 
 

Het plaatje is van JEJE, de mal erachter van Sizzix en de bomen zijn van Marianne Design. De dessinpapiertjes zijn restanten van andere kaarten.

Met de gezondheid is het nog steeds niet al te best dus vandaag hou ik het kort!
Groetjes, Lia.

 

 
 
Hallo allemaal,
Ik heb deze week mijn kerstkaartje gemaakt tav de kaart die de liftchallenge vorige keer had. Het papier en de tekst is van Stampin'Up! en de kerstballen zijn van Clearly Besotted.
Het modelletje vond ik wel leuk, en omdat de tekststempel vrij groot is, is hij ideaal om op deze manier te gebruiken.
 
Ik kijk weer uit naar jullie creaties, jullie kunnen hieronder je kaart weer linken als jullie mee doen deze week. Ik kom vandaag of morgen zeker langs bij jullie om jullie creaties te bewonderen.
Hartelijke groet, Ingrid.
 
 

15 opmerkingen:

Freubelmina zei

Mooie voorbeelden dames.
Mijn kaart staat er weer bij: http://freubelmina.blogspot.nl/2015/03/kerstkaart-week-12.html
Tot volgende week. Liefs, Wilma

Diny zei

Twee prachtige en heel verschillende kaarten dames.
Mijn kaart staat heb ik ook weer geplaatst.
Groetjes Diny

Margo zei

Wat een supermooie kerstkaarten Ingrid en Lia !
Ik doe ook weer mee hoor !
Groetjes
Margo

Gina zei

Twee mooie kaartjes dames. Ik probeer mijn kaartje misschien vanavond nog te maken en te linken... Hoop dat ik dan nog op tijd ben. Groetjes, Gina

Yvonne zei

Mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt, dames. Het is mij ook weer gelukt, dus ik doe ook weer lekker mee deze week.

Groetjes,
Yvonne.

Ans Gilbert zei

Jullie hebben weer 2 prachtige kaarten gemaakt,
ik heb mijn kaart ook weer geplaatst,
groetjes, Ans

Rosina zei

Lia en Ingrid het zijn ook weer 2 schitterende kaartjes die jullie gemaakt hebben.....altijd weer een verrassing hoe ze zijn...
Ook mijn kaartje staat er weer bij...

groetjes en een fijne donderdag...

Rosina

Trijntje zei

Hoi Het is me weer gelukt deze week. best lastig nu het wat mooier weer wordt.... Ingrid en Lia jullie kaarten zijn weer leuk. Groeten Trijntje

Misseke zei

Prachtige kerstkaartjes hebben jullie weer gemaakt Dames, supermooi.
De mijne staat er ook weer.
Groetjes,
Misseke

Wies zei

Mooie kerstkaarten Lia en Ingrid.
Mijn kaartje staat er ook weer bij.
Groetjes, Wies

Colien zei

Leuk! En gezellig om weer mee te doen...
grtz.Colien

Nancy Soetaert zei

altijd leuk om hier te komen neuzen, zoveel kaartjes, zoveel moois, zoveel verschillend!
groetjes, nancy

Marijke zei

Mooie kaarten weer dames! Heb ook meegedaan en mijn blog gekoppeld. een beetje laat maar was even niet anders!!

anneke's creaties zei

Wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt
Ik had die van mij gister al geplaatst maar vergeten om hier te linken
Heb dit nu alsnog gedaan

Groetjes anneke

Diane zei

Fabulous holiday designs and love the snowman.

Hugs diane