donderdag 26 maart 2015

Kerstkaart - week 13 en challenge.


Alweer een donderdag en weer een kerstkaartje voor 52WTC.

Vandaag is het onze beurt ( Janine en Marijke) om een kaart te laten zien en omdat het de laatste donderdag is zit er weer een challenge aan vast.

Deze keer uitgekozen door Janine en de opdracht is: geen rechthoekige of vierkante kaart.
 
 
Ik heb er een ronde kaart van gemaakt. Een embossing papier onder de sneeuwpop, een sterrenstans en een kersttak.
Wat bloemen en een belletje bij de bloemen. Nog een tekst met "let it snow" die ik ook met embossingpoeder heb bewerkt.
Ik geloof dat dit mijn 12e kaart al weer is, het gaat wel lekker hoor!! Gaat het bij jullie ook al goed?? Ben benieuwd! Kom zeker kijken hoor!

Groetjes Marijke. http://marijkesscrapkaarten.blogspot.nl/



Hallo,

Het is weer eind maart, dus tijd voor de 3de challenge van 52 weeks to Christmas. Vandaag mocht ik een thema bedenken en dat is: geen vierkante of rechthoekige kaart geworden. Leuk idee, alleen moest ik het ook nog zelf maken. Er zijn tegenwoordig zoveel vormen te zien in de kaartenwereld. Ik heb het voorbeeld uit een kaartenblad en er zelf mijn eigen draai aan gegeven.
 


Doen jullie ook gezellig mee?


Groetjes, Janine


Ps: Mijn laptop doet het niet zo heel erg goed, dus het kan wat langer duren voor ik een berichtje bij jullie achterlaat.
 

 
Hieronder vinden jullie de inspiratie kaarten van de rest van het team:
Lia heeft de onderstaande kaart gemaakt:

 
en Lisbeth heeft deze  gemaakt met sterren als kaart. Erg orgineel.
 
 
Nelleke heeft als basis een kerstbal, ook erg orgineel!
 
 
Sylvia was ook al zo orgineel een kerstboom als kaart!
 
 
En deze mooie kaart is van Bep:
 
 
 
 
 
Ingrid heeft deze kaart gemaakt.
 
 
En het onderstaande prijzenpakket is te winnen. Jullie hebben de tijd om je kaart vanaf morgen tot en met de volgende week donderdag te linken. De kerstkaart die je klaar hebt mag je hieronder linken voor vandaag. Vanaf morgen kan je je link voor de kerstkaart die mee doet met de challenge linken in de side-bar, het staat er duidelijk bij dan.
Doe gezellig met ons mee, en maak kans op dit mooi pakket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een prachtige voorbeelden zeg. Leuke challenge, ik ga eens m'n boekjes naspeuren!
Het kaartje van deze week staat er al weer,hier m'n link http://freubelmina.blogspot.nl/2015/03/kerstkaart-week-13.html bezoekjes en berichtjes worden zeer gewaardeerd.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Diny zei

Hallo dames....wat hebben jullie prachtige voorbeeld kaarten gemaakt....schitterend.
Groetjes Diny

Gina zei

Schitterende voorbeeldkaarten en heel leuk thema! Mijn kaartje voor deze week ga ik proberen vanavond nog te linken en is het absoluut noodzakelijk dat we het weekkaartje "linken", want ik kan niet garanderen dat ik elke donderdag internet ga hebben :). Tot hoe laat heb ik hier eigenlijk tijd voor? Groetjes, Gina

Margo zei

Leuke challenge, ik heb geluk, ik kan meteen meedoen want mijn kaart is niet vierkant of rechthoekig. Mag je meer dan 1 keer meedoen ? Dan maak ik er nog eentje !
Groetjes
Margo

Ingrid Reyners zei

Hoi margot, je mag je kaart voor de challenge vanaf morgen linken, zet de link morgen ook even hier rechts in de sidebar neer dan doe je mee met de prijs. Je mag zo vaak mee doen als je wilt. Groetjes Ingrid

Ingrid Reyners zei

Hoi Gina, je kan je kaart linken tot vanavond 23.59 uur, mocht je een donderdag geen internet geef dan je bloglink even aan ons door in een reactie hier, dan komen we evengoed even bij je langs. Groetjes Ingrid

Je@net zei

Leuke uitdaging, dames, en wat een gave voorbeeldkaarten!

S. zei

Leuke challenge en wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt

Wil Frutsel zei

Leuke challenge, en prachtige voorbeeldkaarten allemaal dames!!
xx Wilma

Misseke zei

Prachtigmooie kerstkaartjes hebben jullie weer gemaakt Dames, supermooi allemaal.
Mijn kaartje voor deze week staat er ook weer, de challenge wordt volgende week.
Groetjes,
Misseke

Trijntje zei

Wat leuke kaarten hebben jullie gemaakt! in een andere vorm. Hopelijk gaat het mij ook lukken. Iedere week ben ik weer blij als ik een kerstkaart kan maken.......Groeten Trijntje

Margo zei

OK super Ingrid ! thx !

José zei

Leuk een kaart met een andere vorm, dat moet vast wel lukken.
Ik heb mijn kaart voor deze week er ook weer opstaan

Wybrich zei

Mooie kaarten hebben jullie gemaakt! En een leuke uitdaging voor volgende week, hoop dat ik dan ook kan meedoen.
Voor deze week staat mijn kaart er ook weer bij.

anneke's creaties zei

wat een schitterende kerstkaarten hebben jullie weer als voorbeeld gemaakt,
ik hoop dat ik volgende week ook weer mee kan doen
voor deze week heb ik mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Nelleke zei

Wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt. Benieuwd wat er verder nog geplaatst wordt. Groetjes. Nelleke

karin zei

Mooie voorbeeldkaartjes. Ik heb net een kaart gemaakt voor de Challenge.
groetjes.