donderdag 15 oktober 2015

Kerstkaart week 42






Geweldig, het aantal volgers van 52 weeks to Christmas groeit nog steeds. 
Welkom. We hopen dat we jullie kunnen inspireren om 
regelmatig kerstkaartjes te maken zodat je aan het einden 
van het jaar tijd over hebt voor andere kaartjes.
Mijn kaartje voor deze week. Een eenvoudige dit keer. 
Kraft als basis, een restje papier van Marianne Design. 
Een ster en wat hertjes. De foto is niet zo geweldig, 
want die moest ik binnen nemen.
Kijk voor meer inspiratie op de blogs van de andere teamleden.
Groetjes, Nelleke 


Ook ik laat deze week weer een eenvoudige
kaart zien door tijdgebrek maar wel nog een
kaart kunnen maken voor het 52 WTC blog.
Ik heb gebruik gemaakt van de Pop Up dies van
Nellie Snellen nr. POP 003 leuk om te doen en
te maken, ook mijn foto is niet wat het wezen moet
dat heb je met kunstlicht.


Groetjes Bep









7 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie voorbeeldkaarten, dames. Mijn kaartje voor deze week is ook weer gepost!

Freubelmina zei

Goedemorgen, zeker weer hele leuke voorbeeldkaartjes! Ook de mijne is weer gelukt deze week en staat onder de link. Lieve freubelgroetjes, Wilma

Misseke zei

Prachtige kaartjes Dames.
Mijn kaartje staat er ook weer.
Groetjes,
Misseke

S. zei

Mooie kaartjes weer dames!

Wybrich zei

Leuke kaartjes weer dames!
Ik doe ook weer mee deze week.

anneke's creaties zei

wat een mooie voorbeeldkaartjes
en wat veel deelnemers zijn er deze week, geweldig
mijn kaartje staat er ook weer bij

groetjes anneke

Nancy Soetaert zei

mooie voorbeeldkaartjes weer!
Was mijn kaartje bijna vergeten te linken! Ik plaats mijn kaartje 's morgens om 6 uur, automatisch, en probeer snel nog te linken voor het vertrek naar het werk, maar dan is jullie bericht er nog niet. Nu plots aan gedacht dat ik nog moest linken...
groetjes, Nancy