donderdag 22 oktober 2015

Kerstkaart Week 43

Hoi allemaal , het is alweer donderdag. De weken vliegen voorbij.
Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien met vogeltjes. Op mijn blog lilsfavorietehobby   staat wat ik gebruik heb aan materialen. Veel plezier met kerst kaarten maken en tot volgende week.
Groetjes lil


Mijn kerstkaartje voor deze week, ik zit op mijn blog deze week in een herfstthema, daarom heb ik ook een embossing folder met bomen gebruikt.... 

Doen jullie ook weer mee deze week? We kijken uit naar jullie creaties...
We komen jullie creaties bewonderen....Groetjes, Ingrid. 
 
Mijn kerstkaart is vandaag wat later geplaatst dan normaal. Ik was zo druk in mijn hoofd met de challenge voor volgende week, dat ik helemaal ben vergeten om mijn kaart op tijd in te plannen voor vandaag. Ik heb deze kaart gemaakt met de stempelset Wonderland. Op mijn blog vinden jullie meer informatie over deze kaart.
Groetjes Sylvia
Wie doen er deze week allemaal mee bij ons: 

18 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een prachtige voorbeeldkaart in een mooie kleur met superlieve vogeltjes!
Mijn bijdrage staat er ook weer bij.
Lieve groetjes, Wilma

Diny zei

Wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt !
Groetjes Diny

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Lil.
Heb mijn kaartje zojuist ook weer geplaatst.

Gina zei

Supermooie kaart Lil! Mijn link ook net geplaatst. Vanavond kom ik ook op jullie blogs even langs :) Groetjes en fijne donderdag! Gina

karin zei

Prachtige voorbeeldkaartjes ! Is bij die tweede de achtergrond krantenpapier ? Leuk idee !
Ik heb ook mijn kaartje geplaatst voor deze week.
groetjes,
Karin.

Trijntje zei

Wat een leuke kaartjes staan hier. de vogeltjes zijn heel lief in deze kleuren. IK doe ook weer mee.Groeten Trijntje

Irene zei

Beeldige kaarten. Van mij niets deze week, ik had gisteren al een kerstkaart op mijn blog.

Fijn weekend allemaal, xx Irene

Danoesja zei

Prachtige voorbeelden dames, mij is het ook weer eens gelukt om mee te doen op een donderdag.
Lieve groetjes, Danoesja

Misseke zei

Prachtige kaartjes Dames en mijn kaartje staat er ook weer bij,

Groetjes,
Misseke

Suzan zei

Prachtige voorbeelden! Ik heb mijn kaartje er ook bijgezet!
Groetjes Suzan

lenywim35 zei

Ik zou eerst deze week eens niets doen, maar met dit weer, kan ik het toch niet laten.
Een keer een vintagekerst gemaakt met lief plaats en een Noors of Laps kindje. De hertjes konden ook niet achterblijven. Succes met de challenge. gr leny

S. zei

Wat een prachtige kaarten zeg. De bovenste is bij mij favoriet canwege de kleurencombi, prachtig!

Wybrich zei

Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt dames!
Mijn kaart staat er deze week ook bij.

Wil Frutsel zei

Prachtige inspiratiekaartjes dames, heel mooi gedaan!!
xx Wilma

Rosina zei

Wat een prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie weer gemaakt....ik heb die van mij zojuist ook gelinkt...
groetjes Rosina

Wies zei

Lil, Ingrid en Syvia bedankt voor jullie mooie voorbeeldkaarten.
Ga zometeen mijn kaart van deze week plaatsen.
Groetjes, Wies

Nancy Soetaert zei

mooie voorbeeldkaartjes weer!
groetjes, nancy

anneke's creaties zei

sorry ben een dag te laat met het plaatsen van mijn kerstkaart
hierbij de link
http://hobbydoos-anneke.blogspot.nl/2015/10/52-weeks-to-christmas_23.html

groetjes anneke