donderdag 8 oktober 2015

Week 41 en winnaar challenge

Vandaag wordt ook de winnaar van de challenge  bekend gemaakt. Het is geweldig om te zien hoeveel mensen er mee doen, en ook hoeveel volgers er weer bij zijn gekomen. Blijf reclame maken voor ons blog zou ik zeggen, hartstikke leuk. En welkom aan iedereen!
De winnaar wordt random gekozen, en deze mag contact opnemen via de contact pagina...


Het is geworden Anneke, Gefeliciteerd Anneke, en stuur ons een mailtje svp, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.....


Week 41 alweer.... Wat vliegt de tijd.. Deze week heb ik een kaart gemaakt 
waarvan niet alleen de buiten-, maar ook de binnenkant bewerkt is! Een
kaart met een verrassing!

Kerst-Groetjes, Yvonne







Link hieronder je kerstkaart voor deze week!



19 opmerkingen:

Gina zei

Heel mooi kaartje, Yvonne! Mooi in dat rood en groen! Mijn link ook net bijgevoegd. Groetjes, Gina

Gina zei

Proficiat Anneke met je mooie winnende kaartje!

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan de winnares!
Supermooi kaartje met een verrassing Yvonne!
Ook mijn wekelijkse bijdrage staat er weer bij.
Freubelgroetjes, Wilma

Je@net zei

Gefeliciteerd, Anneke.
En wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, Yvonne.
Die van mij staat er ook weer bij, tot volgende week!

Ans Gilbert zei

Anneke van harte gefeliciteerd,
Yvonne je hebt een prachtige kaart gemaakt, met een verrassende binnenkant.
Die van mij staan er ook weer bij,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Anneke van harte gefeliciteerd,
Yvonne je hebt een prachtige kaart gemaakt, met een verrassende binnenkant.
Die van mij staan er ook weer bij,
groetjes,
Ans

Wil Frutsel zei

Een prachtige kaart Anneke, dik verdient, gefeliciteerd!!
xx Wilma

Misseke zei

Gefeliciteerd Anneke met je prijsje.
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Yvonne - supermooi!
Mijn kaartje staat er ook weer.
Groetjes,
Misseke

anneke's creaties zei

allemaal bedankt voor de felicitatie met mijn winnende kaartje
en Yvonne wat een schitterend mooie kerstkaart
met een hele verrassende binnenkant
ja erg mooi gemaakt
mijn kaartje voor deze week staat er weer bij

groetjes anneke

Suzan zei

Gefeliciteerd Anneke! Super!
Groetjes Suzan

Wybrich zei

Anneke gefeliciteerd!
Wat een prachtige kaart Yvonne!
Ik doe deze week ook weer mee.

karin zei

Proficiat Anneke !
Yvonne, wat een leuk kaartje is dat, echt mooi !
Ik heb ook weer eentje geplaatst op mijn blog.
groetjes,
Karin

Trijntje zei

Gefeliciteerd Anneke. Wat hebben julie weer leuke kaarten gemaakt. En ik doe weer mee. Groeten Trijntje.

Wies zei

Gefeliciteerd met je prijs Anneke.Mooie kaart Yvonne. Leuk met die pop up kerstboom aan de binnenkant.
Groetjes, Wies

Judith Liefting zei

Gefeliciteerd Anneke, enne, mooi kaartje Yvonne!

Rosina zei

Gefeliciteerd Anneke met je prijsje ...en je inspiratiekaartje is weer prachtig Yvonne...

groetjes Rosina

Ghea zei

Anneke van harte gefeliciteerd erg leuk kaartje.
Liefs Ghea

S. zei

wow wat een gave kaart zeg, wat leuk zo die binnen kant!

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Prachtige kaart
gr Emma