donderdag 10 december 2015

kerstkaart week 50 en winnaar challenge

We maken eerste de winnaar bekend, alvorens we de kerstkaarten gaan bekijken. De winnaar is random gekozen...
dat is geworden nummer 15 en dat is Wilma, klik op haar naam om op haar blog te komen en haar mooie kaart te bewonderen..Gefeliciteerd Wilma, je mag contact met me opnemen via de contactpagina.....
En dan nu, de kerstkaarten.....Groetjes, Ingrid. 


Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien.
Ik heb een lichtblauwe kaart gemaakt met een plaatje van Studiolight.
Het is een kaart met een laagje papier omdat ik het zonde vind veel hierover heen te plakken.
Verder veel sneeuwsterren en opengewerkte kerstbal met een strikje en label.
Nog een stempeltje in de hoek beneden en dat is het wel.
Dit is mijn bijdrage vandaag, ben benieuwd naar jullie kaart deze week.
Ik zie ze graag,
groetjes Marijke.




We zijn er bijna!! Nog een paar weekjes en dan is het kerstmis!! 
Heb je, net als ik, ook al een stapel kerstkaarten klaar?? Geen stress
zo vlak voor verzenden? Fijn he!!! 52 weeks heeft weer gewerkt!!

Mijn kaartje van deze week is een winters kerstkaartje. Gemaakt met 
producten van Stampin' Up! En een boodschap die op dit moment wel heel
welkom is..

Heel veel succes en plezier met het maken van de (laatste)
kaarten!! Ik kom in ieder geval even langs om te kijken wat
je deze week gemaakt hebt!! :)
Kerst-groetjes, Yvonne

(op mijn blog nog meer kerstmis!)





18 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Wilma, proficiat met je winnende kaartje.
Mooie voorbeeldkaarten weer.
Lieve groetjes
Nancy
Mijn kaartje link ik vanavond, lukt me niet met de gsm...

Freubelmina zei

Naamgenootje :) gefeliciteerd met je winnende kaartje!
Prachtig voorbeelden ook deze week weer.
De mijne staat gelinkt,hoop weer op veel bezoekjes vandaag.
Lieve groetjes, Wilma

Gina zei

Proficiat Wilma ! Leuk dat je gewonnen hebt! Mijn kaartje is 'nog in de maak'. Ik probeer het vanavond nog te linken. Groetjes, Gina

Sarah zei

Ik heb mijn kaart gelinkt en jullie logo in mijn sitebar gezet .
Liefs Sarah

Je@net zei

Gefeliciteerd, Wilma!
Mijn kaartje voor deze week staat er ook weer bij!

Danoesja zei

Gefeliciteerd Wilma!
Wat een mooie voorbeeldkaarten laten jullie weer zien dames.
Lieve groetjes, Danoesja

Irene zei

Proficiat Wilma!
Mooie DT-kaartjes weer en ik doe ook weer mee vandaag!

xx Irene

Trijntje zei

Wilma Gefelicitweerd. Jullie hebben weer leuke kaarten gemaakt. Ik doe ook weer me deze keer. Groeten Trijntje

Wybrich zei

Wilma, gefeliciteerd!
Mooie kaarten staan er weer!
Ik doe deze week ook weer mee.

karin zei

Proficiat Wilma !
Leuke kaartjes hebben jullie gemaakt. Ik heb deze keer een nieuwjaarskaartje, kan ook natuurlijk. Of niet ?
groetjes,
Karin

Rimmie zei

Gefeliciteerd Wilma!
Mooie kaarten zijn er gemaakt dames!

Groetjes

Rimmie

Ria van Veldhuizen zei

Hartelijk gefeliciteerd Wima! Heb hele mooie kaarten voorbij zien komen!
Ook ik heb net mijn kaartje geplaatst.
Groetjes van Ria

Marjan zei

Gefeliciteerd voor Wilma! Ik heb dit jaar niet vaak meegedaan. Maar wel is het zo dat ik door het initiatief van Yvonne meer door het jaar heen kerstkaartjes ben gaan maken. Al kwam het er door omstandigheden niet zoveel van als ik had gewild. That's life.

Epie zei

Gefeliciteerd Wilma met je winnend kaartje !!
Mooie voorbeelden van DT dames Marijke en Ingrid !!
Mijn kaart staat er ok tussen , warme groeten
van Epie xx

ANJA 3D zei

Gefeliciteerd, Wilma. Prachtige kaarten yvonne en marijke
Groetjes, Anja

Rosina zei

Heel mooi de voorbeeldkaartje heb je voor deze week gemaakt Yvonne.en Wilma gefeliciteerd met je winnende kaartje , heel leuk voor je ....geniet ervan.
ook ik heb mijn kaartje erbij gelinkt...
groetjes Rosina

Wil Frutsel zei

Hoi Dames van 52 weeks. Ik zie dat ik de gelukkige winnaar ben van de maandelijkse challenge. Supergaaf !!
Prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt!!
xx Wilma

Wil Frutsel zei

Hoi Dames van 52 weeks. Ik zie dat ik de gelukkige winnaar ben van de maandelijkse challenge. Supergaaf !!
Prachtige voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt!!
xx Wilma