donderdag 28 januari 2016

Week 4 en Challenge

Januari is alweer bijna voorbij en we zijn weer op weg voor een nieuw jaar vol
kerstkaarten! Vandaag hebben we weer een nieuwe challenge voor jullie.

Challenge van de maand januari:
Gebruik grote letters of cijfers op je kaart..
Misschien niet de makkelijkste, maar dat moet vast lukken!
Stansen, stempelen, doodelen, alles mag, als er maar grote
letters en/of cijfers zichtbaar zijn.

Veel succes!
Kerst-groetjes, Yvonne

Mijn voorbeeld, een echt CAS-kerstkaartje..
Mijn jongste zoontje Max van 4 zag afgelopen kerst deze letters in een
etalage staan en zei: 'Hee mama, van die letters kun je Max en Sam maken'!
Slimmerd en dus kijk ik vanaf nu anders naar dit woord :)





Mijn bijdrage voor deze nieuwe Challenge heb ik met een Clear stamp 
van onze sponsor Leane creatief gemaakt.
Veel plezier en succes allemaal!

Groetjes, Lia




Dit is de prijs die je kunt winnen!
Een pakketje met kerst-producten van Stampin' Up!




Dit zijn de voorbeelden van het  team, voor nog meer inspiratie en ideetjes. 

Bijdrage van Marijke
































Hieronder kun je je kerstkaart voor deze week linken. Vanaf morgen kun je mee doen met de challenge, daarvoor zal een aparte link in de sidebar geplaatst worden, waar je dan je kaart kan linken...

19 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen freubeldames,
Mijn kaartje voor week 4 staat weer gelinkt.
De challenge is weer erg leuk,ik ga eens nadenken hoe te maken,de voorbeelden zijn schitterend en zeker inspirerend.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

martina's kaartjes zei

helemaal leuke voorbeelden ! geslaagd hoor !
dank je wel om dit te onderhouden
grtjs,martina
x
ps aanmelden voor de challenge lukt even niet ... geen linken, enkel titel te zien

Gina zei

Leuke opdracht en mooie voorbeeldkaartjes ! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

er zijn weer prachtige kaarten gemaakt, leuke challenge..
groetjes,
Ans

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Martina , linken kan vanaf vrijdagmorgen 7.00 uur , ik kan geen twee linken tegelijk laten lopen op de pagina...groetjes Ingrid

karin zei

Goedemorgen dames,
Deze week weer een kaartje gemaakt. Een leuke opdracht voor de Challenge, en ook weer mooie voorbeeldkaartjes.
groetjes,
Karin

anneke's creaties zei

wat een leuke uitdaging voor de volgende week en wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt, zal proberen om mee te doen, voor deze week heb ik mijn kaartje weer geplaatst

groetjes anneke

Wil Frutsel zei

Prachtige voorbeelden dames, met een leuke challenge, mijn kaartje komt vanmiddag weer!!
xx Wilma

Trijntje zei

Wat hebben jullie leuke kaarten gemaakt met de grote teksten! IK ga het ook nog proberend. Nu net de klaart voor week 4 erbij gezet. . Groeten Trijntje

José zei

Wat een leuke voorbeeld kaarten met die teksten, vind het ook een leuke uitdaging!
Mijn kaart voor week 4 erbij gezet

Irene zei

Leuke challenge en voorbeelden! Vandaag van mij 3 kaartjes, even hard doorgewerkt met met slechte weer!!

xx Irene

Margo zei

Wat een prachtige voorbeelden dames ! Erg leuke challenge !
Groetjes
Margo

Wybrich zei

Super mooie voorbeelden en een leuke challenge voor volgende keer!
Ik doe deze week ook mee.

Anita van Merode zei

Prachtige voorbeelden!
Leuke challenge.
Voor deze week. Ben ik ook weer van de partij ;-)
Gr Anita

Marlies zei

Dag allemaal! Ik ga ook proberen om regelmatiger kerstkaarten te maken. Jullie blog is ontzettend leuk en inspirerend en zo hoef ik niet alle kaarten op het laatst te maken. Ik plaats nu mijn eerste geborduurde kaart. Groetjes, Marlies

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik heb mijn kaartje net geplaatst vanaf nu probeer ik elke week mee te doen.
Groetjes Anita

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met prachtige voorbeelden. Eens kijken of het me gaat lukken om daaraan mee te doen. Wel weer een kaartje (2) gemaakt voor deze week.

Groetjes,
Patricia

Yvonne zei

Leuke challenge, ik ga zeker mee doen. Ik heb net nog mijn kaart voor deze week geplaatst.

Groetjes,
Yvonne.

Wies zei

Wat een variatie aan voorbeeldkaarten. Prachtig dames van het DT. Groetjes, Wies