donderdag 28 april 2016

Kerstkaart week 17 en challenge


Vandaag start een nieuwe challenge op de laatste donderdag van April....

Voor vandaag was het mijn beurt om de challenge te verzinnen. Ik heb gekozen voor 
"Een kerstman op je kaart"

Het maakt de kaart altijd lekker vrolijk. Kijk maar eens naar onze voorbeelden.
Uitgebreide info over de kaart kun je vinden op mijn blog www.crealoetje.blogspot.nl

Dit is mijn kaart:
Het is een hanger geworden. Heel veel plezier met het maken van de kerstmannenkaart komende week. Doe gezellig mee!


De voorbeelden van het team: 


Voor de nieuwe challenge koos Monique het thema: maak een kaart met een kerstman erop. Kijk voor de details op mijn blog: http://liadesignandso.blogspot.com



Hier de bijdrage van Marijke. Gebruik een kerstman op je kaart.


Nostalgische kerstkaart gemaakt voor deze Challenge van Epie

Het bovenstaande kaartje is gemaakt door Ingrid.. 

bijdrage van Lisbeth


kerstkaartje van Rosina




Bijdrage van Lil

Bijdrage van Bep

Bijdrage van Sylvia

Mijn kerstman-kaartje,  grtz. Colien

De sponsor is deze keer Kleurenfestijn uit Middelburg


Wat je gaat krijgen is nog een verassing maar het zal zeker een leuk pakket worden, met kerstmateriaal.... 
Dat is toch weer een goede reden om mee te doen? 

Bedankt weer voor het mee doen met de challenge of met de wekelijkse  kerstkaarten..
Team 52 WTC...

Link hieronder je wekelijkse kerstkaart...De kaart voor de challenge mag je in de sidebar linken vanaf morgenvroeg 7.00


17 opmerkingen:

Freubelmina zei

Goedemorgen dames,
Wat een hoop prachtige voorbeeldkaarten,en stuk voor stuk zo verschillend! Ik ga snel op zoek naar een leuke kerstman voor de challenge,dat gaat wel lukken.
Mijn wekelijkse kaart staat gelinkt,ik verheug me weer op jullie bezoekjes en lieve reacties,ik ben dol op kerstkaartendonderdag!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

karin zei

Een leuke Challenge en mooie voorbeeldjes.
Ik heb een kaartje erbij gezet, wel met minikerstmannetjes maar niet groot genoeg voor de Challenge.
groetjes,
Karin

Ans Gilbert zei

Wat zijn er weer prachtige kaarten gemaakt, leuke challenge!
Ik heb mijn kaart voor vandaag geplaatst,
groetjes,
Ans

Wybrich zei

Mooie kaarten dames! Leuke challenge voor volgende keer!
Ik doe deze week ook weer mee!

Trijntje zei

Wat een leuke Kerstmannen!. IK zal gaan kijken.... Deze week zojuist mijn kaart er weer bij gezet. Groeten Trijntje

afke zei

Wat een leuke challenge. Dat moet vast lukken gezien al die mooie voorbeelden van jullie! Deze week gelukkig weer op tijd voor het plaatsen van mijn kaartje!
groetjes, Afke

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten en leuke uitdaging voor volgende week
voor deze week staat mijn kaartje er weer bij

groetjes anneke

José zei

Prachtige voorbeeld kaarten in verschillende stijlen en wat een verschillende Kerstmannen.
Mijn kaart staat er ook weer bij deze week.

Wil Frutsel zei

Prachtige inspiratiekaartjes dames. Met een leuke challenge waar ik weer aan ga proberen te voldoen!!
xx Wilma

S. zei

Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt zeg!!!

Margo zei

Ik doe weer graag mee met jullie ! Wat een leuke challenge hebben jullie weer voor ons bedacht en wat een prachtige voorbeelden hebben jullie voor ons ! Ik probeer zeker mee te doen !
Groetjes
Margo

Scraptastisch zei

Jeminee wat veel mooie voorbeeld kaarten hier...leuke Challenge dames!!!
Groetjes van Gerie

Nancy Soetaert zei

Schitterende reeks voorbeeldkaarten dames!
Ik doe mijn best om aan de challenge deel te nemen...
Groetjes
Nancy

Yvonne zei

Hele mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt. Leuke challenge weer.
Mijn kaart voor deze week is weer gelinkt.

Groetjes,
Yvonne.

Cards made by Patricia zei

Leuke challenge met mooie voorbeelden. Heb voor deze week weer eens een kaartje geplaatst. Ha dvan de week een kerstman in mijn handen, dus wie weet maak ik er nog een kaartje mee voor de challenge.

Groetjes,
Patricia

marian zei

Een schitterende kerstkaart en mooi borduurwerk.
Groetjes van Marian.

Ghea zei

Ik doe graag aan de wedstrijd mee met kaartje nr 4 maar mocht
deze niet voldoen dan wil ik graag met nr 5 meedoen.
Vriendelijke groet Ghea