donderdag 19 mei 2016

Kerstkaart week 20.

Hallo allemaal, welkom bij een nieuwe week op ons blog! Deze week zijn Ingrid en Colien aan de beurt om een voorbeeldkaartje te plaatsen. 
Maar we hebben eerst een huishoudelijke mededeling: Lisbeth heeft besloten ons team te verlaten, wegens privé omstandigheden valt het DT-schap niet meer goed te combineren. 
Wij bedanken Lisbeth voor haar inzet de afgelopen perioden van haar DT-schap, en wensen haar alle goeds en creativiteit toe voor de toekomst. 
Dan nu de kaartjes van vandaag: 




Voor mijn kaartje heb ik papiertjes en stickers van PinkFresh Studio gebruikt en glittertape van Hema. Grtz. Colien


Ik heb een kaartje na gemaakt uit de nieuwe catalogus.
Simpel, en je hoeft niet verder na te denken. De catalogus van Stampin'Up! staat boordevol leuk ideetjes en voorbeeldjes...





Neem gerust een kijkje op mijn blog
Dit was het dan, doe jij ook mee deze week? We kijken uit naar je kaartje...







13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooie voorbeeldkaartjes!
Lisbeth : het allerbeste voor jou!
Ik vrees dat het me vandaag niet zal lukken om een blogrondje te doen, sebiet naar het werk, aansluitend nog een vergadering, zal pas na tienen thuis zijn vanavond. Ik doe mijn best de komende dagen alle crea's te komen bewonderen!
nancy

Freubelmina zei

Goedemorgen freubelaartjes,
Ook ik wens Liesbeth alle goede toe!
De voorbeeldkaartjes zijn schitterend!
Mijn wekelijkse bijdrage staat ook weer gelinkt,ik verheug me alweer op de bezoekjes! Donderdags is altijd de drukst bezochte dag op m'n blogje, heeeerlijk, dank hiervoor! Lieve freubelgroetjes, Wilma

Trijntje zei

Goedemorgen. Wat een leuke inspiratiekaarten. mooie kleuren ook Het is me ook weer gelukt deze keer. Zo nu snel de ramen wassen , naar tandarts boodschappen doen. Dus jullie zien me voorlopig een niet meer . vanmiddag of vanavond

Ans Gilbert zei

Leuke voorbeeldkaarten zijn er gemaakt,
jammer dat Lisbeth het team gaat verlaten..
Ik heb mijn kaartje ook geplaatst,
groetjes,
Ans

afke zei

Mooie kaarten zijn er gemaakt! Ook ik heb mijn kaartje weer geplaatst! Altijd vervelend als je door omstandigheden een leuke bezigheid moet stoppen! Sterkte voor Lisbeth!
groetjes, Afke

Margreet zei

Mooie voorbeeldkaarten!
Jammer dat Lisbeth moet stoppen...alle sterkte gewenst.
Mijn kaartje staat er ook op en er valt ook nog iets te winnen!
xxx Margreet

Wil Frutsel zei

Prachtig dames!!
xx Wilma

José zei

Mooie voorbeeld kaarten weer dames. Ik heb de mijne ook weer geplaatst.
Jammer dat Lisbeth het team gaat verlaten maar persoonlijke belangen gaan voor, jammer dat het niet meer te combineren valt.

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie voorbeelkaarten zijn er weer gemaakt en jammer dat Lisbeth het team wegens omstandigheden moet verlaten maar soms moet je keuzes maken ik wens haar sterkte.
het is mij deze week ook weer gelukt!
Groetjes Anita

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt,
jammer dat Liesbeth het team moest verlaten, ik wens haar het allerbeste toe,
ook is het mij deze week weer gelukt om een kaartje te plaatsen
tot nu toe heb ik nog iedere week mee gedaan

groetjes anneke

ANJA 3D zei

Jammer dat lisbeth het team gaat verlaten. 2 Prachtige voorbeeld kaarten.
Groetjes, Anja

ANJA 3D zei

Jammer dat lisbeth het team gaat verlaten. 2 Prachtige voorbeeld kaarten.
Groetjes, Anja

Cards made by Patricia zei

Wat een leuke voorbeeld kaarten weer deze week Ingrid en Colien. Grappig dat jullie dezelfde kleurencombinatie hebben gebruikt. Jammer Lisbeth dat je het DT schap niet meer kan combineren.


Groetjes,
Patricia