donderdag 2 juni 2016

Kerstkaart week 22

Vandaag laten Ingrid en ik een voorbeeld kaart
aan jullie zien, en ook willen wij nog even vermelden 
dat de Challenge nog doorloopt tot en met vanavond
23,59 uur dus dames zet hem op, en het THEMA was, 
maak een ronde kerstkaart met 1 of meerdere dieren 
erop verwerkt.
Wij denken dat dit toch niet zo moeilijk moet zijn,
dus dames zet hem en doe nog gezellig mee met 
deze challenge.

Hieronder mijn voorbeeld.


Groetjes en succes Bep

Hieronder zie je mijn bijdrage voor deze week...


Ik heb dezelfde set gebruikt als vorige week...deze set is mee gegaan naar de nieuwe catalogus..
En mocht ik lenen van GerJanne tijdens ons DT-weekend, hoe leuk is tie geworden? 
Schattig toch.. Neem een kijkje op mijn blog
Groetjes, Ingrid. 

Doen jullie weer gezellig met ons mee, je kan mee doen met de challenge of gewoon je wekelijkse kerstkaart insturen. Straks kom ik eventjes op bezoek...


8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Bep en Ingrid,
mooie kaarten hebben jullie gemaakt, de dieren zijn duidelijk te zien..dat had ik eerst over 't hoofd gezien..

groetjes,
Ans

Wybrich zei

Leuke ronde kerstkaarten hebben jullie allemaal gemaakt, zowel deze week als vorige week!
Ik doe deze week mee met de challenge!

Freubelmina zei

Schitterend voorbeeldkaartjes dames,zo leuk mét de diertjes die ik -net als Ans- ook over het hoofd gezien heb! Jaja lezen is ook een kunst haha.
Mijn ronde kaart was dus al klaar en daar er op de meeste kerstplaatjes toch vaak een diertje staat had ik er deze week natuurlijk 1 zonder gebruikt....
Maar ben creatief geweest en hopelijk voldoet hij nu toch?!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

José zei

Wat een mooie voorbeeldkaarten weer, ik had net als de dames hierboven wel een ronde kaart gemaakt maar ook zonder dier, toen ik hem gisteren wilde plaatsen zag ik dat er een dier op moest, dus heb ik alsnog een nieuwe mèt dier gemaakt en bewaren we die andere voor volgende week.

Suzan zei

Prachtige voorbeeldkaartjes! Ik doe wel mee met de Challenge!
Groetjes Suzan

Margo zei

Wat een prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt ! Het is mij ook gelukt om mee te doen deze week !
Groetjes
Margo

Yvonne zei

Hele mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt.
Het is ook een heel leuk thema. Mijn ronde kerstkaart sstaat er ook weer bij.

Groetjes,
Yvonne.

Trijntje zei

Wat een prachtige ronde kerstkaarten. Ik heb wel een kerstkaart gemaakt wel rond maar niet desks jullie bedoelen.... Groeten Trijntje