donderdag 28 juli 2016

Challenge juli week 30

Hallo allemaal, welkom bij alweer de laatste donderdag van deze maand. Dit keer mocht ik een thema bedenken voor de challenge en ik dacht bij de maand juli meteen aan 
CHRISTMAS in JULY.
We dagen jullie uit om een zomerse kerstkaart te maken, dus met veel zon, zee en strand of Santa in zijn zwembroek, verzin het maar! We hopen als DT jullie te inspireren met onze voorbeeldkaartjes, hieronder 2 van mij


grtz. Colien


Kerstmis in zomerse sferen, is de nieuwe challenge die Colien heeft bedacht. Deze kerstman in korte broek en op flipflops komt uit Australë waar ze inderdaad kerst middenin de zomer vieren en hij zat op een kaart die ik van mijn broer kreeg, die daar woont. Details staan op mijn blog http://liadesignandso.blogspot.com.




De bijdrage van Marijke van een zomerse kaart met een kerstman.



Dit is mijn zomerse voorbeeldkaart , met een
pootje badende kerstman aan het tropische strand ;)
http://cards-by-epie.blogspot.nl/



Mijn bijdrage voor de challenge, geen sneeuwpop, maar een zandpop gemaakt van echt zand... Klik hier! voor naar mijn blog te gaan...groetjes, Ingrid.

Hier mijn zomers kerstkaartje
 Op mijn blog vind je meer informatie
groetjes Rosina

En hier is mijn kerstkaartje, op mijn blog vind je de gebruikte materialen.
Groetjes Lil



En ook mijn bijdrage voor deze leuke challenge!
Alle materialen zijn van Stampin' Up!
Kerst-groetjes,
Yvonne
www.yvonnevanbruggen.nl

Hier is mijn zomerse bijdrage voor deze challenge. Niet moeilijk als je nog helemaal in de vakantiestemming bent.
Heel veel plezier met de challenge. Groetjes, Monique

Lekker zomers kerstkaartje deze keer.
Heel veel plezier met de challenge.
Groetjes Bep




Wat een leuke voorbeelden zijn het geworden, we hopen dat we jullie hebben kunnen inspireren.
De onderstaande prijs is te winnen als je mee doet met de challenge. Je kunt je kaart vanaf vrijdag morgen 29 juli 7.00 uur linken in de sidebar. De challenge duurt tot en met donderdag 4 augustus 23.55 uur.
Team 52 WTC

de sponsor van deze challenge is: 




De wekelijkse kerstkaarten zijn nu eerst aan de beurt. Heel veel succes er mee....





12 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een leuke, zonnige, winterse voorbeeldkaartjes! Complimenten! Ik ga weer proberen tijd te vinden om mee te doen.
xxx Margreet

Margreet zei

Wat een leuke, zonnige, winterse voorbeeldkaartjes! Complimenten! Ik ga weer proberen tijd te vinden om mee te doen.
xxx Margreet

Freubelmina zei

Echt superleuke en aparte kaarten,heel mooi!
Mijn wekelijkse kerstkaart staat gelinkt, de challenge sla ik over daar ik in de lappenmand zit, ik verheug me wel om de resultaten te zien komende week! Lieve freubelgroetjes, Wilma x

Ans Gilbert zei

Leuke challenge, prachtige kaarten, ik ga mijn best weer doen,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

Leuke challenge, prachtige kaarten, ik ga mijn best weer doen,
groetjes,
Ans

Yvonne zei

Wat een leuke challenge hebben jullie bedacht. Ik kan er helaas niet aan meedoen, we zijn op vakantie. Maar uiteraard wel een gewone kerstkaart. Kaartje 30 alweer.
Groetjes,
Yvonne.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke challenge en inspirerende mooie voorbeelden, ik ga het proberen. Deze week ben ik in ieder geval weer eens van de partij ;p
Lieve groetjes Miranda

Wil Frutsel zei

Een grappige challenge met mooie voorbeeldkaarten. Maar om aan een plaatje te komen met Santa in een zwembroek zal nog niet zo gemakkelijk zijn, haha!!
xx Wilma

Nancy Soetaert zei

leuke voorbeeldkaartjes, om van te smelten... ha ha!
groetjes, nancy

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
ikzelf vind het nog best wel een uitdaging om een kerstkaart in zomerse sferen te maken
maar ik zal mijn best doen om toch volgende week mee te kunnen doen
voor deze week staat mijn kaartje er weer bij

groetjes anneke

Diny zei

Jullie dagen ons wel uit om een kerstkaart met een zomers randje te laten maken....ik ben benieuwd wat iedereen gaat maken!
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een leuke zomerse kerstkaarten hebben jullie gemaakt . IN tegenstelling tot die van mij zelf die is erg winters. Groeten Trijntje