donderdag 25 augustus 2016

Week 34 met de Challenge Blauw/wit

Deze maand mocht ik (Lil) een challenge bedenken, Maak een kerstkaart in de kleuren blauw /wit.
Niet zo moeilijk toch? Veel plezier met deze nieuwe uitdaging en hieronder mijn bijdrage.





Voor de challenge van Augustus koos Lil het thema: blauw/wit. Dit is mijn bijdrage en als je wilt weten hoe ik de kaart heb gemaakt, kijk dan op mijn blog: http://liadesignandso.blogspot.com. Veel succes allemaal!


De bijdrage van Marijke Zegers.



Mijn inspiratie kerstkaart week 34  cards-by-epie


Een ijskoude blauw-wit kaart met eskimo's..
Veel succes allemaal!!
Kerst-groetjes, Yvonne

www.yvonnevanbruggen.nl

Mijn blauw-wit kaartje als inspiratie  voor deze challenge
voor meer uitleg kijk je even op mijn blog
warme groetjes
Rosina

Mijn bijdrage voor de nieuwe challenge blauw-wit. 
Kijk ook gerust even op mijn blog...Klik hier!
Kerstgroetjes Ingrid. 



Mijn bijdrage voor de nieuwe challenge blauw-wit. 
Heb ook de binnenkant gelijk maar meegedaan.
Veel succes met de challenge.
Groetjes Bep
En mijn blauw-witte voorbeeldkaartje. Op mijn blog nog eentje.
grtz.Colien

Vinden jullie het ook leuk om met ons mee te doen.. 
Dan kan je vanaf morgen je kerstkaart linken in de side-bar. Je kan dan mee doen tot en met volgende week donderdag 23.55 uur. 
Leane creatief onze sponsor heeft deze prijs , de twee stempels, beschikbaar gesteld. 
Het bovenstaande pakket valt er te winnen. 
Leuk toch, om dan met ons mee te doen? 
Hieronder kan je je wekelijkse kerstkaart linken van vandaag. 
Heel veel succes voor iedereen, en we kijken weer uit naar jullie creaties. 

Team 52 weeks to Christmas!







11 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een leuke challenge,die moet wel lukken, zeker met die prachtige inspiratiekaartjes! Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Nancy Soetaert zei

Zoveel mooie inspiratiekaarten dames!
mijn kaartje voor deze week link ik vanavond. Lukt niet op de bus met mijn telefoon...
Fijne dag
Nancy

Margreet zei

Wat een mooie blauw/witte inspiratiekaarten!
xxx Margreet

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaarten allemaal DT!! Leuk om te zien dat we allemaal zo verschillend kaarten maken :)
Kerst-groetjes, Yvonne

Kim's CreaLife zei

Mooi kaartjes allemaal. Een keer wat anders qua kleurencombinatie (blauw/wit). Geeft mij weer inspiratie voor de kerstkaartjes van dit jaar.
Groetjes Kim

anneke's creaties zei

wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
ja ik doe zeker weer mee met de challenge
voor deze week heb ik mijn kaartje geplaatst

groetjes anneke

Diny zei

Prachtige voorbeeld kaarten dames!
Ik ga mijn best proberen te doen met dit warme weer!
Groetjes Diny

Yvonne zei

Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
Leuke challenge ook, blijft mooi deze kleurtjes voor een kerstkaart.
Mijn kaart voor deze week doet ook weer mee.
Groetjes,
Yvonne.

Trijntje zei

Wat hebben jullie. Leuke blauw witte kerstkaarten gemaakt. Ik zal het voor volgende week ook gaan proberen. Leuk!, de mijne staat er weer bij. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ah, wat een prachtige voorbeelden hebben jullie allemaal weer gemaakt! Ik hoop weer mee te doen!
Groetjes,
GerJanne

Tineke van der Linden zei

Ik redde het gisteren niet meer om mijn kerstkaart van deze week te linken. Maar nu heb ik hem net geplaatst.
Groetjes Tineke