donderdag 10 november 2016

Week 45 52 weeks to christmas

Een goedemorgen allemaal.

We gaan vandaag eerst de winnaar bekend maken van de challenge. 
Er deden 21 mensen mee met de challenge ; Gebruik een pons. 
De winnaar is random gekozen, en de winnaar is nummer 15!
En dat is...
Yvonne, met dit kaartje!
Gefeliciteerd Yvonne, je mag contact met me opnemen via de contact pagina met daarin je adres gegevens. Iedereen hartelijk dan voor het mee doen...

Ingrid en team 52 WTC... 


Het is alweer week 45 , nog 6 weken en het is kerst. Zoals jullie konden lezen ga ik per januari stoppen als DT lid . Uiteraard blijf ik 52 WTC volgen en af en toe bij jullie op het blog komen kijken.
Hieronder mijn bijdrage voor deze week . Groetjes en veel knutsel plezier Lil




Bijdrage van Marijke.


14 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd Yvonne!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Yvonne zei

Wat ontzettend leuk, ik heb gewonnen deze keer. Dank je wel dames!
Ook deze week doet mijn kaart weer mee.

Groetjes,
Yvonne.

Nancy Soetaert zei

Proficiat Yvonne!
mooie voorbeeldkaarten weer. Ik link mijn kaartje vanavond, raakte niet uit mijn bed om het nog te doen voor ik naar het werk vertrok, zit nu op de bus en met mijn gsm lukt het niet.
Fijne dag
Nancy

Ans Gilbert zei

Leuk dat je gewonnen hebt Yvonne, gefeliciteerd.
De voorbeeldkaarten zijn weer mooi, ik doe ook weer mee!
groetjes,
Ans

karin zei

Yvonne proficiat ! Mooie kaartjes weer van de DT dames !
groetjes,
Karin

Diny zei

Van harte gefeliciteerd Yvonne....wat leuk voor je!
ok de voorbeeldkaarten zijn weer mooi! Mijn kaart is ook weer geplaatst voor deze week.
Groetjes Diny

Trijntje zei

Yvonne gefeliciteerd. Mooie kaart!. wat ook weer leuk inspiratie van het team... IK doe weer mee hoor. Groeten Trijntje

José zei

Gefeliciteerd Yvonne.
Mooie voorbeeld kaarten dames!
Eindelijk heb ik ook weer een keer een kaart gemaakt en geplaatst

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Yvonne!
groetjes anita

anneke's creaties zei

Yvonne gefeliciteerd en wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
Mijn kaartje voor deze week staat er ook weer bij

groetjes anneke

!neke zei

Mooie voorbeeldkaarten !
En Yvonne , congrats !

ANJA 3D zei

Gefeliciteerd, Yvonne. Prachtige kaarten, Dames
Groetjes, Anja

Petra L zei

Gefeliciteerd Yvonne!

Crealientje zei

Gefeliciteerd Yvonne.
groetjes Crealientje.