donderdag 1 december 2016

Week 48

Het is december!! Nog een paar weekjes en dan is het kerst, dan hebben
we weer een jaar volbracht! Langzaamaan zullen ook de eerste kaarten weer
verzonden gaan worden, dus doe nog gezellig met ons mee en vul de
stapel aan!!



Ik heb vandaag iets anders om te laten zien, maar er zitten wel 
kerstkaartjes bij :) Het is een kerst-hanger met 25 verschillende
dingen eraan, als een soort van aftelkalender naar kerst.. Aangezien
het vandaag 1 december is, kunnen we gaan aftellen!!


Dit zelfgemaakte tasje is één van de dingen die eraan hangt.. Ik
zal jullie hier niet alles laten zien, maar vind je het leuk om te zien,
klik dan even HIER en kijk op mijn site voor alle foto's!!

Tellen jullie mee af???
Kerst-groetjes, Yvonne




Voor info over mijn bijdrage kijk hier........Epie



Hieronder kun je je wekelijkse kerstkaart linken. Doe je mee met de challenge? Dan vind je de link in de sidebar. 

16 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Proficiat met jullie mooie nieuwe bloglayout, echt chique zo!
Heel leuke kersthanger Yvonne, schitterend idee!
groetjes
Nancy

Freubelmina zei

Wat een leuke hanger heb je gemaakt Yvonne!
Mijn wekelijkse bijdrage is meteen de challenge en heb ik net geplaatst.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Nicolette zei

Mooie bijdrage en wat is de layout mooi!
Groetjes Nicolette

Margo zei

Heel erg mooi die nieuwe LO !
De hanger is echt geweldig !

Yvonne zei

Wat is de blog mooi omgetoverd, prachtig!
Mijn kaart voor de challenge doet ook weer mee.

Groetjes,
Yvonne.

Ans Gilbert zei

Prachtige hanger heb je gemaakt Yvonne,
het blog ziet er prachtig uit,
groetjes,
Ans

José zei

Wat een mooi nieuw jasje heeft het challenge blog, ik dacht even dat ik verkeerd was ;)
Ik heb deze week aan de challenge meegedaan en mijn kaart in de sidebar gelinkt.
Wat een prachtige hanger heb je gemaakt Yvonne

anneke's creaties zei

wat een schitterende hanger en wat ziet je blog er weer mooi uit
mijn bijdrage voor de challenge staat er ook weer bij

groetjes anneke

Trijntje zei

Hallo mijn kaart staat er weer bij. Lastig te linken? Deze keer. Met de gewone computer lukte het helemaal niet. Met de iPad is het gelukt. Het ziet er ook anders uit? Maar gied ik ben er weer bij deze week. Grieten Trijntje

Tineke van der Linden zei

Wat een leuke hanger!
Leuk dat het blog een nieuwe outfit heeft gekregen maar de link werkt super lastig!!! Dit kostte jammer genoeg veel tijd....
Groetjes Tineke

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een schitterende hanger heb je gemaakt Yvonne en het blog ziet er super mooi uit!
Mijn kaart staat bij de challenge voor deze week.
groetjes Anita

Margreet zei

Wat ontzettend leuk gedaan, Yvonne...ik wilde op je eigen blog ook een reactie achter laten, maar helaas kon ik niet in het commentaarveld geraken....
xxx Margreet

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Tineke, bedankt voor je reactie, ik heb even voor je gekeken, maar ik kan gewoon linken op mijn PC, je moet drie regels invoeren. Er staat ook een link bij met Trouble Linkin Up, dat is als je problemen hebt met linken, staat net onder het kopje Submit Link, als je dus hier op klikt, kom je rechtstreeks op InLinkz en kan je alsnog je kaart heel goed linken. Hopelijk gaat het de volgende keer beter. Vervelend als je er veel tijd mee kwijt bent.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Trijntje, ik heb van meerdere mensen dit probleem gehoord. Vervelend als het niet lukt. Bij mij lukt het wel, maar dat kan ook aan het programma liggen waar je mee werkt. Er staat net onder het kopje Submit Link, een tekst Trouble Linkin Up, als je hier op klikt kom je op de site van InLinkz en kun je je kaart ook linken..Groetjes, Ingrid.

Caroline Cards zei

Een mooie hanger en het blog ziet er toppie uit!
groetjes, Caroline

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Dankjewel Margreet! Jammer dat het niet lukte.. Geen idee waarom helaas..