donderdag 19 januari 2017

Kerstkaart week 3

Hallo, 
Een hele goede morgen gewenst....
We zitten al weer in week 3 met de kerstkaartjes. 
En ik moet toegeven dat ik een beetje in tijdnood en dat het met ontbrak aan inspiratie toen ik mijn kerstkaartje ging maken...
Maar dankzij Pinterest en de catalogus van Stampin'Up! kwam het helemaal goed. 


Doen jullie ook mee vandaag? 
Hebben jullie wel inspiratie genoeg gehad deze week, 
Ik ben benieuwd ik kijk er naar uit...
 Neem gerust een Kijkje op mijn blog!
Hieronder kun je je kerstkaart weer linken..
Groetjes, Ingrid. 

Ik laat jullie nog een kaartje zien van vorig jaar. Ik heb hem allang niet meer. Ik had zelfs te kort.
Maar zo heb ik wel een buffer voor als het een week eens niet lukt. Hij is gemaakt met papier uit de stansblokken van Studio Light. Wil je meer weten? Kom dan gezellig langs op mijn blog.


Ben reuze benieuwd of jullie nog vol inspiratie zitten.
Groetjes Monique

Mijn kaartje voor deze week...hoop dat jullie hem leuk vinden!



En ook vandaag mogen jullie de kerstkaartjes weer linken. Doe gezellig met ons mee...

10 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaartjes, zo tof om elke week geïnspireerd te worden!
Benieuwd naar alle kaartjes van vandaag!

Freubelmina zei

De voorbeeldkaartjes zijn weer erg mooi
Dankzij het winters weer is het niet heel moeilijk om in kerstsfeer te blijven...
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Lieve groetjes, Wilma

Caroline Cards zei

Mooie voorbeeldkaarten!
Crealiefs, Caroline

Ans Gilbert zei

Jullie hebben weer goed je best gedaan, mooie voorbeeldkaarten..
natuurlijk doe ik ook weer mee,
groetjes,
Ans

anneke's creaties zei

wat een schitterende kerstkaarten zijn er weer gemaakt
ik heb mijn kaartje ook gelinkt

groetjes anneke

Trijntje zei

Wat een leuke voorbeelden dames. Het is mij ook gelukt deze week om mee te doen. Groeten Trijntje.

Crealientje zei

Leuke voorbeeldkaartjes.
Ik doe ook weer gezellig mee, zonnetje schijnt hier. Heerlijk!
Geniet van de dag!
Groetjes Crealientje.

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke voorbeelden!
Die van mij staat er ook weer tussen.
groetjes Anita

Wies zei

Mooie voorbeeldkaarten!
Groetjes, Wies

Dora zei

Mooie kaarten en succes!