donderdag 5 januari 2017

Week 1 - reminder challenge nieuwjaarskaartje

Welkom!

Mag ik jullie nog de allerbeste wensen voor 2017 overbrengen?

We starten vandaag fris en fruitig aan week 1, we zijn nog steeds bezig met de challenge, maar wil je daar niet aan mee doen, kan je ook je gewone kerstkaart linken. 
Het thema van de challenge is

Nieuwjaar....

De kaartjes voor de challenge kan je linken in het onderstaande blogbericht van 30 december, dus scroll even naar beneden...
Vanaf 1 Januari mogen we ook een aantal nieuwe teamleden verwelkomen, en door de komst van Suzan, Ineke, Yvonne en Nancy is ons team weer compleet. 
En ze hebben er zin in, kan ik je vertellen...
Ze hebben een voorstelstukje geschreven, zie het tabblad Design Team...
Het zou leuk zijn als je een reactie voor hen achter laat. 
Vandaag mag ik samen met Nancy een kaartje plaatsen... 

Hartelijke groet, Ingrid en team 52 WTC....

Wat leuk dat ik jullie vanaf vandaag ook mee mag inspireren!
Dit is mijn eerste kaartje als reminder voor de lopende challenge..
Vergeet niet jullie nieuwjaarskaartje te plaatsen voor 23u55 vanavond!  Succes!



Op mijn blog vind je nog een ander nieuwjaarskaartje
en daar kan je ook zien wat op de labeltjes gestempeld is.

Nancy

Ik heb het onderstaande kaartje al gemaakt voor het volgend jaar....
Ook deze keer weer goud embossing, en gouden glimmende letters, gecombineerd met wit .

De basis is zwart, het wit en goud is geembost. 

Hieronder kun je je wekelijkse kerstkaartje plaatsen...
Ik wens je een fijne Donderdag toe... 




9 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gezellig weer een nieuw jaar en ik ga weer lekker meedoen!
Veel succes aan de nieuwe dames maar dat lukt vast!
Mijn bijdrage deze week is meteen de challenge en heb ik daar gelinkt.
Alsnog de allerbeste wensen voor iedereen, ik hoop jullie weer veel te zien op m'n blogje en een fijne dag gewenst. Lieve freubelgroetjes, Wilma

Margo zei

Wat een superleuke kaarten om het nieuwe jaar in te luiden ! Ik doe weer mee hoor !

Gina zei

Super de nieuwe dames in het team ! (één van) :) mijn goede voornemens in 2017 is weer (wekelijks) meedoen met 52 weeks! Mijn eerste kaartje is dus gelink! Groetjes, en iedereen mijn beste wensen ! Gina

Ans Gilbert zei

We gaan weer beginnen ..ik heb mijn kaartje ook geplaatst!
Leuk dat het DT weer helemaal compleet is,
groetjes,
Ans

S. zei

Leuk, we gaan weer opnieuw beginnen. Eens kijken of het lukt om het weer te halen dit jaar

Margreet zei

Ik ga mijn best doen om iedere donderdag een kaartje te plaatsen en dit is dus de 1e.
Succes voor de nieuwe DT leden!
De inspiratiekaartjes van vandaag zijn heel mooi.
xxx Margreet

Creanita60.blogspot.nl zei

Hoi ik heb mijn eerste kaart weer geplaatst deze ook bij de challenge gedaan wist eigenlijk niet precies of dit de bedoeling ook was.
groetjes Anita

Trijntje zei

Het is me gelukt deze week
Allemaal de beste wensen voor 3017
Groeten Trijntje

Miranda K zei

Leuk dat het team compleet is! Elke week gaat mij niet lukken. maar ga zeker op tijd beginnen ;) hoop ik.. ;) groeten miranda k