donderdag 12 januari 2017

Week 2 van 52 WTC


WELKOM!

Vorige week was de laatste dag van de challenge, dus nu maken we de winnaar bekend. 
Eerst wordt de winnaar bekend gemaakt, die we random kiezen en daarna de top 3!
Dat is nieuw dit jaar, ieder teamlid maakt een top drie, van welke hij de beste inzendingen vindt. 
Daar maak ik weer een top 3! van, en zo komt er dus ook een winnaar uit..
Die de volgende challenge, in dit geval, de laatste donderdag van Januari, mee mag doen als onze 

Gastdesigner...

Is dat niet leuk? 
Maar goed zoals gezegd, eerst de random winnaar, deze ontvangt de prijs...

De winnaar is nummer vier en dat is Anita, klik hieronder op de link (hieronder)

kijk hier! om de mooie niewjaarskaart nog eens te zien. 

Anita van harte gefeliciteerd!

(je mag contact met me opnemen, dan stuur ik je gegevens door naar de Egel die onze sponsor is)
Dat vindt je op de contactpagina...

En dan gaan we verder met de top 3!
1.Gerie
2. Petra
3.Je@net

GEFELICITEERD! allemaal....door op de naam te klikken kom je op het blog met de winnende kaart terecht....
Gerie, als je graag de gastdesigner van de volgende maand wilt zijn, mag je contact met me opnemen, dan kan ik je de bijzonderheden over de challenge doorsturen... 
 Dan gaan we nu over naar de wekelijkse kerstkaartjes deze keer geplaatst door Marijke en Lia, heel veel inspiratie gewenst, en doe gezellig met ons mee...

Ingrid en team 52 weeks to Christmas...



Hier het voorbeeld van Marijke.
Een winterse kaart met veel sneeuw en ijskleuren. 
Het is nog wel een oudje maar had ik nog niet laten zien.


Een kaartje dat al verstuurd is, maar ik had het nog niet laten zien. 
Het is gemaakt met materialen van onze sponsor Leane Creatief.
 Kijk voor meer info op mijn blog http://liadesignandso.blogspot.com






14 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Proficiat aan de winnende dames!
Lia en Marijke: mooie kerstkaarten!
Fijne dag
Nancy

Freubelmina zei

Dames allemaal gefeliciteerd met jullie prachtige kaarten!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Margo zei

Gefeliciteerd dames !
Dankjewel weer voor een nieuwe week vol kerstkaarten ! De voorbeelden zijn weer prachtig !

karin zei

Proficiat aan de winnaars ! En leuke kaartjes gemaakt door de dames van het DT.
Ik heb net mijn kaartje geplaatst. Het is al druk op de vroege morgen zo te zien :)
groetjes,
Karin

Petra L zei

Gefeliciteerd aan de winnaars! Er zijn weer prachtige kaarten gemaakt door het DT :-)

Lieve groet, Petra

Trijntje zei

Gefeliciteerd winnende dames. Het team heeft weer leuke inspiratie!. IK doe ook weer mee deze week. Groeten trijntje

Nelleke zei

Ook mijn kaartje staat er weer bij. Wat een leuk idee om ook een top 3 te maken. Dat maakt het net was specialer. groetjes, Nelleke

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Anita! en wat een leuk idee om een top 3 te kiezen! Succes gewenst Gerie!
Mijn kaartje staat er weer tussen.
Groetjes Anita

Crealientje zei

Gefeliciteerd allemaal. Leuke kaarten gemaakt!
Deze week gelukkig gelukt, wat tijd betreft, om kaartje te linken. :)
Groetjes en fijne dag Crealientje.

anneke's creaties zei

dames gefeliciteerd met jullie winnende kaart
en wat heeft het DT team weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt
ik heb mijn kaartje ook weer gelinkt.

groetjes anneke

Ans Gilbert zei

Proficiat aan de winnende dames,
ook jullie voorbeeldkaarten zijn weer prachtig,
groetjes,
Ans

Scraptastisch zei

Weer mooie voorbeelden Marijke en Lia! En wat leuk dat jullie een top 3 kiezen!
Ben heel erg blij met de nominatie en natuurlijk ben ik eind vd maand gastdesigner...veel te leuk! Ook Petra en Jeanet gefeliciteerd!!! Een beetje onduidelijk of ik Marijke of Ingrid moet mailen? Maar stuur Ingrid even een mailtje. Zelfs gelukt om deze week gezellig mee te doen!
Groetjes van Gerie

Cards made by Patricia zei

Had mijn kaartje vanmiddag al geplaatst, nu nog even een berichtje erbij.
Anita en dames van de top 3 gefeliciteerd.

Leuke voorbeelden weer DT.

Groetjes,
Patricia

Anita zei

Zie nu pas dat ik heb gewonnen. Ben een aantal dagen uithuizig geweest en daarna druk met oppassen en workshop voorbereiden.
Wat gaaf dat ik heb gewonnen met mijn nieuwjaarskaart. Dankjewel.
Een bericht is verstuurd
Groetjes
Anita