vrijdag 31 maart 2017

Challenge maart

Vanaf vandaag kun je je kerstkaart linken voor de challenge van Maart.. 
Voor nog meer voorbeelden, zie het blogbericht van gisteren.. 
Het thema van de challenge is; 

Gebruik Zilver op je kerstkaart 


Dit is de prijs die beschikbaar wordt gesteld door onze sponsor 
Vele Groeten uit Sluis..


Heel veel succes, je kan je kerstkaart linken tot en met 6 april 
Er zal een winnaar random gekozen worden en een top 3! gemaakt worden..
De winnaar daarvan mag gastdesigner zijn van de maand April... 

Ingrid en team 52 WTC... 



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

tja, door een (gelukkig) toeval, zit er net zilver op de kaart, dus ik doe een keertje mee hahaha ! We zien wel wat het wordt.
Bedankt voor deze kans,
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Ha, nu snap ik de uitdaging helemaal!
Past bij de mooie prijs!
GerJanne

karin zei

Ehm, ik neem aan de er gelinkt kon worden tot 6 april ipv 6 maart ??
Ik heb net mijn kaartje geplaatst.
groetjes,
Karin

Freubelmina zei

Mijn bijdrage staat erbij!
Lieve freubelgroetjes, Wilma