donderdag 9 maart 2017

Kerstkaart week 10 !!!!

Goede morgen !
De challnege is voorbij, en dat betekent dat we eerst de winnaar bekend gaan maken die random gekozen wordt.
Er deden maar liefst 29 mensen mee met de kleurenchallenge. 
De winnaar is geworden. Leny, als je op haar naam klikt zie je nogmaals het kaartje wat gewonnen heeft. Leny van harte gefeliciteerd!
 Jij mag contact opnemen zodat de prijs naar je toe komt...

Dan gaan we verder met een top drie! 
Gekozen door ieder teamlid van 52 WTC. 
Op nummer 1 is dat Ans klik op haar naam. 
Op nummer 2 is dat CreaAstrid
Op nummer drie is dat Liselot 
Jullie mogen de onderstaande badge mee nemen naar je blog. 
Gefeliciteerd dames!
Ans jij mag contact met me opnemen voor gastdesigner te zijn voor de challenge van Maart. 



Het email adres vindt je bovenin in het tabblad contact. 
Iedereen heel hartelijk dank voor het mee doen met de challenge..

Ingrid en team 52 WTC. 


En dan gaan we nu verder met de kerstkaartjes van deze week...
Hier mijn kaartje voor week 10 !


Deze twee vrienden nodigen jullie uit om weer mee te doen !!!!
Wil je meer weten, kijk dan op mijn blog !
Ben benieuwd naar alle inzendingen.
groeten Ineke

Ik heb voor jullie een peekaboo kerstkaart gemaakt. 


Kijk voor mee info op mijn blog
Ook vindt je daar een link naar een filmpje..
Groetjes, Ingrid. 






15 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Profiiciat dames met jullie winnende kaarten!
Ineke en Ingrid: toffe inspiratiekaartjes!

Freubelmina zei

Hartelijk gefeliciteerd aan de winnende dames,mooie inzendingen weer allemaal!
De inspiratiekaartjes deze week zijn ook weer erg lief.
Mijn wekelijkse bijdrage staat ook weer gelinkt.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

Margo zei

Gefeliciteerd dames !
Wat een mooie inspiratie kaarten hebben jullie weer gemaakt !
Het is me ook gelukt om mee te doen !
Groetjes
Margo

Crea Astrid zei

Wat leuk, dat ik in de Top 3 sta. Dames ook gefeliciteerd.
Mooie inspiratiekaartjes zijn het geworden.

Groetjes, Astrid.

Ans Gilbert zei

Wat leuk dat ik met mijn kaart in de Top 3 sta. Andere dames ook gefeliciteerd.
Ik heb mijn kaart voor deze week ook gelinkt.
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Dames gefeliciteerd! altijd leuk. Het is me deze week weer gelukt om mee te doen. Groeten Trijntje

anneke's creaties zei

Gefeliciteerd dames en wat een schitterende kaartjes allemaal weer
ik heb mijn kaartje ook geplaatst

groetjes anneke

Anoniem zei

Bedankt voor het kiezen van mijn kaart in de Top 3! Leny, Ans en Astrid, ook jullie gefeliciteerd!
Mooie DT-voorbeelden zijn er weer gemaakt. Helaas is het me deze week niet gelukt om een kerstkaartje te maken.
Groetjes, Liselot

Diny zei

Alle dames van harte gefeliciteerd!
En wat zijn er weer prachtige kaartjes gemaakt voor week 10!
Groetjes Diny

Crealientje zei

Dames van harte gefeliciteerd.
Ik heb hem van mij er ook bij staan.:)
Leuke kaartjes zijn er weer gemaakt, zo verschillend.
Groetjes en tot de volgende keer, Crealientje.

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Leny met je gewonnen prijs! En da andere 3 dames met hun mooie top 3 notering!
groetjes Anita

Angelique zei

Gefeliciteerd Leny met je gewonnen prijs. En de andere dames natuurlijk met hun top drie plaatsen, er zijn echt prachtige kaarten gemaakt.
De inspiratie kaartjes voor deze week zijn weer mooi geworden.
groetjes Angelique

afke zei

Gefeliciteerd Leno met je prijs en ook de dames van de top 3 notering. Heel mooi allemaal.
Groetjes, Afke

afke zei

Sorry Leny natuurlijk!!! Dat krijg je met die automatische spelling!!!

Enny zei

Proficiat aan de dames die op de top 3 notering staan, en hartelijk dank aan alle dames van 52weeks, die een commentaar op mijn blog hebben gezet ! Ik ben er heel blij mee ! Groetjes, Enny (Justme)