donderdag 27 april 2017

Challenge april/week 17

Goede morgen op deze Koningsdag!
Ondanks dat het vandaag Oranje boven is, zullen we hier toch weer de kerstkaartjes laten zien..
We zitten al weer in de laatste donderdag van de maand April, en dat betekent dus de start van een nieuwe challenge.. 
het thema van de challenge is; 

Maak een grappige kerstkaart


Het DT-team heeft hele leuk voorbeelden gemaakt. 
Kijk je met ons mee? Suzan was de bedenker van de challenge, en zij komt samen met Ineke vandaag bij jullie langs om reacties achter te laten.

Mijn kaartje voor de challenge;
http://suzanna-suzan.blogspot.nl/


Maak een grappige kaart voor Kerst !
De nieuwe challenge gaat weer van start !



Dit schaatsende rendiertje vind je op mijn blog!
http://50ineke.blogspot.nl/

Ook de winnaar van de top 3! van vorige maand, heeft een kaart gemaakt als Gastdesigner.
Nelly laat haar grappige kaart hieronder zien..



Kijk mee op haar blog.


Een grappige kaart voor kerst mag best, dus doe je best voor deze challenge! Hoe ik mijn kaart maakte zie je op mijn blog http://liadesignandso.blogspot.com

**********

Een moeilijke opdracht maar wel leuk om te verzinnen.
Hier de bijdrage van Marijke bijdrage een mooie dame met een smeltende sneeuwpop!



Hieronder mijn grappige kaart voor deze leuke challenge #17
heel gemakkelijk , kijk gerust eens op mijn blog voor info  Epie


Voor mijn inspiratiekaartje voor deze challenge
heb ik gewerkt met een leuke digi. 
Alle info vind je op mijn blog:

**********
Voor deze aprilchallenge heeft Suzan
het idee gegeven om een grappige kerstkaart te maken..

Deze rendieren maken er een lekkere vrolijke boel van
voor de uitleg ervan ga je naar mijn blog
veel succes allemaal!!!
groetjes  Rosina

***********


Ook van mij een grappige kerstkaart!
Met een varkentje dat denkt dat zij een engeltje is..
Het zijn allemaal nieuwe Stampin' Up! materialen.
Vanaf  morgen (vrijdag) meer info op mijn blog, 
klik HIER. Veel SU-cces met de challenge!!
Lieve groetjes, Yvonne

**********



Dit vond ik best een moeilijke opdracht. Ik ben benieuwd wat jullie er van gaan maken. Kijk maar eens op mijn blog wat het probleem van Snatertje is. Heel veel succes!
Groetjes, Monique

En dit is mijn bijdrage voor deze challenge. Ik koos voor de grappige tekstjes uit een stempelset van Holiday Trendz. Op mijn blog nog meer kaartjes met andere teksten. grtz.Colien

Ik moest bij een grappige kerstkaart meteen denken aan de set Little Foxy
Ik vind hem wel grappig, met zijn rode neusje..
Kijk je mee?  op mijn blog... 



Fijne dag, groetjes, Ingrid. 

Onderstand mijn grappige Kerstkaart, vond
het wel een leuk plaatje.
Wens iedereen succes met de Challenge.
Groetjes Bep

Dit is de prijs die je kan winnen..Beschikbaar gesteld door onze sponsor Kleurenfestijn uit Middelburg. Klik op de foto om naar de site te gaan. 


Er zal een winnaar random worden gekozen, en een winnaar gekozen worden door het team. 
Deze zal dan ook de Gastdesigner zijn van de maand Mei.. 

Link hieronder je wekelijkse kerstkaart..
Vanaf morgenvroeg 7 uur kan je je kaart voor de challenge linken in een apart blogbericht..

Succes allemaal...Hopelijk vinden jullie het een leuke uitdaging..

Team 52 WTC





6 opmerkingen:

Jantine zei

Zo, dat is wel een uitdaging ja!
Mooie voorbeelden, DT!
Groetjes
Jantine

Ans Gilbert zei

Leuke en grappige kaarten zijn erg gemaakt, ik ga mijn best doen,
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Wat een leuke grappige kerstkaarten hebben jullie gemaakt. Ik zal kijken of ik iets heb om mee te doen. Vandaag doe ik weer mee. Een fijne koningsdag allemaal. Groeten Trijntje

Freubelmina zei

Dat word zoeken naar iets grappigs....de voorbeelden zijn in ieder geval inspirerend,grappige kaarten!
Mijn wekelijkse bijdrage staat weer gelinkt.
Fijne Koningsdag en lieve freubelgroetjes, Wilma

Cards made by Patricia zei

Leuke uitdaging hoor met leuke, grappige kaarten. Zal eens kijken of ik nog iets grappigs kan vinden. Mijn kaartje voor deze week staat weer gelinkt.

Groetjes,
Patricia

Angelique zei

Hele leuke challenge en wat een geweldige voorbeeldkaartjes zijn er door jullie gemaakt.
lieve groetjes Angelique