donderdag 9 november 2017

Kerstkaart week 45 en uitslag challenge

Hey hallo, 
en welkom bij een nieuwe week kerstkaartjes. 
Pak je even lekker je stoel erbij ? En neem gerust ook wat te drinken..
Want dit wordt een hele lange blogpost. Boordevol met nieuwtjes en winnaars!
Dus alle redenen om er eens even rustig bij te gaan zitten. 

We gaan starten met de winnaars van de challenge. 
Allereerst beginnen we met de randomwinnaar.
Er deden 30 mensen mee met de challenge,
waarvoor onze hartelijke dank.
We genieten iedere keer weer van jullie mooie creaties. 
De randomwinnaar is geworden nr 25. 

En dat is het Banter Hobbyhoekje van
Grietje gefeliciteerd, jij mag mij mailen en je adres doorgeven,
voor de prijs die beschikbaar is gesteld door ons DT-lid Yvonne. 

En dan nu de top 3! gekozen door onze DT-leden. 
2; Eri

Gefeliciteerd dames, met jullie top 3! notering. Je mag je badge op je blog zetten als je dat leuk vindt. Deze vindt je in de sidebar. 
Trijntje jij mag ook contact met me opnemen via de mail, en als je het leuk vindt mag je gastdesigner zijn voor November. 

Dan gaan we over naar onze nieuwe DT-leden, er deden maar liefst 6 mensen mee. 
De DT-leden hebben van mij twee namen door mogen geven. Daaruit zijn de volgende twee mensen gekozen; 


Annemarie - Merit
Martina

Dames van harte gefeliciteerd en welkom in ons team. Voor iedereen die mee heeft gedaan, heel hartelijk dank. 
Annemarie - Merit en Martina ook jullie mogen mij mailen, zodat ik via de mail alles met jullie kan gaan regelen. 

Het adres is te vinden in het tabblad bovenin. 

Ingrid en team 52 WTC


Dan gaan we over naar de kerstkaartjes van deze week..... 

Ik ben vandaag samen met Marijke aan de beurt om een kerstkaart te plaatsen. 
Ik heb wederom gebruik gemaakt van de kleuren zwart/wit en zilver. 
Ik heb ze al eerder gebruikt op een kerstkaart, en ik hou er van. 


Meer info vind je op mijn blog. Klik hier!
Hartelijke groet, Ingrid. 

Ik heb nog maar eens een plaatje gebruikt van Mo Manning.
Deze blijven leuk ook al is het een oudje.
Een witte kaart met licht blauw en veel bling-bling!
Voor meer info over mijn kaart zie mijn blog: http://marijkesscrapkaarten.blogspot.nl/




23 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gefeliciteerd aan alle winnaressen!
Mijn wekelijkse kerstkaart staat er weer bij.
Lieve groetjes xxx

Crealientje zei

Gefeliciteerd dames!
Welkom nieuwe Dt leden. Heel veel plezier!
Vanavond link ik mijn kaart.
Fijne dag, lieve groetjes Crealientje.

Nicolette zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten en Annemarie en Merit en Martine succes met jullie dt schap!
Groetjes Nicolette

Annemarie en Merit zei

oh wat leuk zeg dat we het 52 weeks to Christmas team mogen komen versterken.
Heel gezellig dames, en Martina ook van harte gefeliciteerd..
We gaan het komende jaar ons uiterste best doen om zoveel mogelijk mooie kaartjes te laten zien....

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Annemarie en Merit zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ans Gilbert zei

Alle winnaars van harte gefeliciteerd en ook de dames voor het DT gefeliciteerd,
groetjes,
Ans

Jantine zei

Gefeliciteerd Annemarie en Merit en Martina! Veel plezier!

Irene zei

Alle winnaars gefeliciteerd en nieuwe DT-leden, heel veel plezier en succes bij deze nieuwe uitdaging!

xx Irene

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd Grietje en de andere dames met hun mooie top 3 notering!
succes voor de nieuwe dt-leden!
Groetjes Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd voor de winnaressen van de challenge en voor de uitgekozen dames voor het design-team. Veel succes.
Lieve groetjes Miranda

afke zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaarten en nieuwe DT-leden gefeliciteerd en heel veel plezier en succes!
Groetjes, Afke

GerJanne zei

Alle winnaars gefeliciteerd! En voor de nieuwe DT leden: heel veel plezier in dit leuke team!
GerJanne

Diny zei

Gefeliciteerd aan alle winnaars.....en ook de nieuwe DT leden....gefeliciteerd en heel veel succes!
Groetjes Diny

Grietje Jansen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Grietje Jansen zei

Super leuk dat ik gewonnen heb, erg leuk, heb een mail gestuurd met mijn adres.
De andere drie dames, ook gefeliciteerd en bedankt voor de reed gekregen felicitaties.

Grietje

Ellen zei

Na weken van afwezigheid en al wel een lekkere voorraad, weer een kaartje geplaatst. Felicitaties voor alle winnaars en nieuwe DT-leden: goede keus!

groetjes, Ellen

Cards made by Patricia zei

Gefeliciteerd aan alle winnaressen. En de nieuwe DT-leden succes en veel plezier.

Leuke voorbeeldkaarten voor deze week.

Groetjes,
Patricia

Trijntje zei

Zo daar ben ik ook nog eens later dan anders. Mijn kaart staat erbij . er is een mail onderweg naar Ingrid. lijkt me leuk om gd te zijn. leuk om in de top 3 te komen. De anderen ook gefeliciteerd met jullie top plekje. Dames gefeliciteerd met jullie designerschap. gaat vast heel leuk worden. Groeten trijntje

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd aan de winnaars. Veel succes aan de nieuwe dt leden.
Ingrid en Marijke jullie hebben prachtige kaarten gemaakt.
Ik heb mijn kaart er ook bij gezet.
Gr Anita

by Maura zei

Gefeliciteerd Annemarie en Merit en Martine met jullie DT lidmaatschap:) en de winnaars natuurlijk ook.
Groetjes Maura

Caroline zei

Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Alle andere dames ook gefeliciteerd en Annemadie En Merit en Martine heel veel succes met jullie designerschap.
Groetjes Caroline

Scraptastisch zei

Veel plezier Annemarie, Merit en Martine bij dit leuke challenge blog!!!
en alle winnaars van harte Gefeliciteerd!
Groetjes van Gerie

Margo zei

Gefeliciteerd voor de winnaars van de challenge en natuurlijk ook voor de nieuwe leden van het DT !