donderdag 1 maart 2018

Kerstkaart week 9 - Reminder challenge februari


Goeiemorgen,
vandaag krijg je mijn bijdrage om je nog even op weg te helpen met de lopende challenge.
Wil je meer info ? Dat kan, klik dan even door naar mijn blog.
Nog een fijne dag !
Grtjs, Martina
x



Ik maakte vandaag een kaartje in de kleuren zwart-wit en olijfgroen. 
Als je op de  foto klikt kom je op mijn blog. 


Doe je ook mee deze week ? Groetjes, Ingrid. 




Voor de lopende challenge heb ik deze kaart gemaakt.
Op mijn blog geef ik meer info over deze kaart !
groeten Ineke



Op onze blog dit reminderkaartje te zien, Groetjes Annemarie en Merit 


***************

Hier nog een reminderkaartje voor deze challenge
Kijk ook even op mijn blog 
groetjes Rosina


Hier mijn reminder voor de kleuren zwart/wit met een andere kleur!
Vandaag is mijn extra kleur goud! Meer info vind je op mijn blog! 
Groetjes Marijke.

Hi allemaal , heb een eenvoudige reminder gemaakt gisteren ,voor vandaag in zwart
 groen en wit randjes weer gedoodled met zilverpen , voor meer klik op  mijn blogje


Ik maakte een redelijk strak kerstkaartje in zwart/wit met mijn lievelingskleur...


Meer informatie vind je op mijn blog.
Succes met de challenge!
Nancy
*******
Mijn reminder kaartje:

Ook van mij nog een reminder. 
Deze is zwart/wit met (oranje)brons, 
op mijn blog kun je nog een andere combinatie zien.
grtz. Colien

Ook van mij een reminder kaartje in de gevraagde kleuren.
Groetjes Bep

En dit is de prijs die je kunt winnen:

Hieronder kun je je wekelijkse kerstkaart linken. 
De kaart voor de challenge kan je hier linken 




4 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Er zijn prachtige reminders gemaakt!
Gr Anita

Annemarie en Merit zei

Meiden wat ziet het er weer gezellig uit, al die mooie reminders..

fijne dag liefs Annemarie en Merit

karin zei

Mooie voorbeeldjes dames. Deze week een 'snelle' kaart van mijn hand.
groetjes,
Karin

Cards made by Patricia zei

Wat een superleuke kaarten hebben jullie weer gemaakt voor deze week / de challenge.

Groetjes,
Patricia