donderdag 10 mei 2018

Week 19 en uitslag challenge.


Goedemorgen, welkom weer op ons challenge-blog.
Vandaag starten we dit blogbericht met de uitslag van 
de 'andere vorm'-challenge van vorige maand.
Er waren heel veel deelnemers die een niet vierkant of
rechthoekig kaartje maakten, heel leuk. Ze waren allemaal erg divers en 
als DT-leden hebben we ieder een top 3 samengesteld. 
Ingrid heeft de punten opgeteld en wat denk je.....

We hebben een top 3 met allemaal evenveel punten :) 
23; Anneke
12; Grietje
14; Henriët 
Grappig dat er zoveel verschillende inzendingen waren en dat jullie alle 
drie evenveel punten hebben gescoord, proficiat!  Het meest eerlijke 
is dan dat jullie de volgende keer allemaal gastdesigner zijn. 
Willen jullie contact opnemen met Ingrid, dan geeft zij jullie
de nodige informatie.
De contact gegevens zijn te vinden onder het tabblad contact, bovenin de pagina. 

Natuurlijk hebben we ook nog een random winnaar en 
dat is deze keer:
foto van Ingrid Reyners.
Nicolette, van harte proficiat. 
Jij krijgt de mooie prijs toegestuurd door Rosina.

Natuurlijk dagen we jullie ook in deze week weer uit
om kerstkaartjes te maken. We hopen dat jullie dat zien zitten met deze temperaturen.
Dit keer Marijke en Colien weer voorbeelden zien ter inspiratie.

Mijn kaartje voor jullie. Een grijze kaart met een wolf.
Voor meer info zie mijn blog.
Groetjes Marijke.


En dit is mijn voorbeeldkaartje:
Op mijn blog nog een kerst-teckeltje, kom gerust langs.
grtz. Colien

Doen jullie weer mee? We komen jullie wekelijkse kerstcreatie graag bekijken.

10 opmerkingen:

Henriët zei

Leuk!! Ik sta in de top 3. Anneke, Grietje en Nicolette ook gefeliciteerd!
En natuurlijk ben ik deze week ook weer van de partij.
Groetjes van Henriët

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende creaties!
Groetjes Anita

Trijntje zei

Gefeliciteerd dames met jullie top plekjes een hele eer! He is me gelukt om een kaart te maken deze week. Groeten trijntje

Jantine zei

Winnaressen gefeliciteerd!
Ik vergat, door Hemelvaartsdag, bijna om mijn nieuwe kaart te linken... Dat krijg je als je structuur een keertje anders is :-) Fijne dag!
Groetjes
Jantine

Caroline zei

Gefeliciteerd dames!
groetjes Caroline

Diny zei

Gefeliciteerd aan alle winnaars!
Groetjes Diny

Nicolette zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb. Dank jullie wel.
Ook de andere dames gefeliciteerd.
MOet ik een mailtje sturen voor mijn adres?
Groetjes Nicolette

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Hoi Nicolette , Rosina heeft je adres, volgens haar, en ze stuurt de prijs naar je toe. Gefeliciteerd en alvast veel plezier er mee. Groetjes Ingrid

Nicolette zei

Hoi Ingrid,
Dank je wel voor je antwoord.
Groetjes Nicolette

anneke's creaties zei

sorry voor de late reactie maar wat leuk dat ik bij de top 3 hoor
zal straks een mailtje sturen
ook de andere dames van harte gefeliciteerd

groetjes anneke