donderdag 1 februari 2018

Reminder challenge januari


Vandaag op deze donderdag,
 mag ik een reminderkaartje laten zien
 voor de lopende challenge
Je kan nog meedoen tot vanavond 23,59 uur
Het thema is een  kaart of creatie
met een 3D-plaatje of een knipvelplaatje..
Ik heb dus weer een 3D plaatje gebruikt...
Voor meer informatie ga je ff  op  mijn blog een kijkje nemen
doen jullie allemaal gezellig mee
er is een leuke prijs te winnen of een keertje gastdesigner zijn

groetjes Rosina



Goeiemorgen iedereen,
vandaag ook van mij uit nog een kaartje om jullie op te roepen om nog mee te doen met de lopende challenge, gebruik een 3D plaatje of knipvel.
Ook deze keer, heb ik me geamuseerd met een gewone stempel, om die helemaal te ontleden en in stukjes op te plakken....
Voor meer informatie, klik je maar door naar mijn blog,
grtjs, Martina

**  Reminder  **


Mij is het ook weer gelukt een labelkaart met een 3D plaatje erop gemaakt.
Klik gezellig door naar mijn mijn mooie blog , over de werkwijze !!
Veel plezier en succes met de challenge allemaal ...



Mijn bijdrage van de uitdaging maak een 3D kaart. Geen plaatje maak allemaal bomen op elkaar. Dus ook een beetje 3D. Kijk voor meer info op mijn blog. Groetjes Marijke.





Ik gebruikte hetzelfde uitdrukvel als vorige week. 

Klik hier! om naar mijn blog te gaan. Groetjes, Ingrid. 


Dit is mijn bijdrage aan de reminder van deze challenge.
Op mijn blog meer info.
groeten Ineke


Hier onze reminder voor de challenge 3d/ knipplaatje.


Kom gezellig een kijkje nemen op onze blog


Ik heb ook nog een reminder kaartje voor jullie:



Ik maakt een kaartje met een plaatje uit een knipvel van Studio Light.
Meer informatie over mijn kaartje vind je hier.
Succes met de challenge!
Nancy

Heel veel succes met deze leuke challenge!
Groetjes, Yvonne.
Mijn blog.

Ook van mijn kant een voorbeeldkaartje voor de lopende challenge.
Voor details en nóg een kaartje kun je terecht op mijn blog.
grtz. Colien




Link hieronder je wekelijkse kerstkaart..
De challenge kaart kan je hier! linken. 
Succes





2 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een leuke voorbeelden van het team. ik ben er ook bij deze week en doe ook graag mee met de uitdaging. kaart daar ook gepost. Groeten trijntje

Cards made by Patricia zei

Wat een mooie voorbeelden weer van jullie, DT. Heb ook weer gezellig meegedaan met de challenge en dat is tevens mijn kaartje voor deze week.

Groetjes,
Patricia